טיפים חשובים להגשת תביעה של נפגעי רשלנות רפואית

הגשת תביעה בגין רשלנות רפואית מצריכה היכרות בסיסית עם כמה טיפים חשובים. כדי להעלות את המודעות לנושא זה, יצאנו לבדוק באופן מעמיק מהם הטיפים שאתם צריכים לדעת רגע לפני שאתם ניגשים להגיש תביעה על רשלנות רפואית שאירעה לכם מסיבה כלשהי. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא זה.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך סיוע מצד גורמים חיצוניים שאפשרו לנו לדעת מהם הטיפים החשובים ביותר שאי אפשר להתחיל בהגשה של תביעה על רשלנות רפואית לפני שמכירים בהם. ראוי לציין שהגענו אל האנשים הללו לאחר שפרסמנו פוסט ברשת החברתית וביקשנו מאנשים שתבעו בעבר תביעה מסוג זה, לציין בפנינו מהם הדברים החשובים ביותר שאחרים צריכים לדעת בנושא. זו ההזדמנות להודות לכל אחד ואחת מהם, שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור.

 

הטיפ ה – 1 שאתם צריכים לדעת רגע לפני שתגישו תביעה לרשלנות רפואית

הטיפ ה – 1 שאתם חייבים לדעת רגע לפני שתפנו אל עו"ד רשלנות רפואית כפיר דיין דובב שידוע כמומלץ מאוד בתחום זו העובדה שעליכם לבדוק שלא עברו 7 שנים מיום הפגיעה. שכן, יש התיישנות על מקרים של רשלנות רפואית. אם עברו 7 שנים, אתם יכולים ליצור קשר עם עורך דין כדי לוודא אם אולי תוכלו בכל זאת להגיש תביעה. שכן, יש מקרים חריגים, למשל:

  • מצבים בהם החמרה אירעה בשלב מאוחר
  • מצבים שבהם יש פגיעה נפשית כלשהי
  • מצבים שבהם הפגיעה הייתה בקטין

 

הטיפ ה – 2 שאתם צריכים לדעת רגע לפני שתגישו תביעה לרשלנות רפואית

הטיפ השני שחשוב שתדעו זו העובדה שעליכם לפנות אל עורך דין לרשלנות רפואית. שכן, תביעות מסוג זה מצריכות ליווי מטעם עורך דין. עורך הדין יבצע עבורכם את כל ההליך. הוא יהיה זה שיצור קשר עם המקום שפגע בכם. כך שבין אם מדובר במרפאה פרטית, מרפאה של קופת חולים או בית חולים, אתם לא תצטרכו להרים טלפון או להגיע למקום. עורך הדין ישיג עבורכם את כל המסמכים הרלוונטיים ויבדוק את הזכאות שלכם לקבלת פיצויים.

 

הטיפ ה – 3 שאתם צריכים לדעת רגע לפני שתגישו תביעה לרשלנות רפואית

הטיפ השלישי שאתם צריכים לדעת נוגע לבחירה נכונה של עורך דין. רשלנות רפואית היא אינה עניין של מה בכך. סביר להניח שנפגעתם מהרשלנות ואתם זכאים לקבלת פיצויים. כדי להגדיל את הסיכוי שלכם לקבל את הפיצויים המגיעים לכם, אתם צריכים לבחור בעורך דין מומלץ. כזה ששמעתם עליו ממקור אמין ואתם יודעים שיש לו ניסיון רב בנושא.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 הטיפים החשובים ביותר להגשה של תביעה בקרב נפגעי רשלנות רפואית. נאחל לכם בהזדמנות זו שתקבלו את הפיצויים המגיעים לכם.

נפגעי רשלנות רפואית

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

מה המטרה בהליך חדלות פרעון?

אזרח יכול להגיע להליכים שונים אל מול המדינה בעקבות מצבים משפטיים מסוימים. כאשר אדם הופך לחייב, והוא אינו מסוגל להחזיר את החובות שלו לנושים ברמה

במה מתבטאת רשלנות רפואית בזמן ניתוח?

מבין מגוון הפרוצדורות הרפואיות הקיימות כיום, פעולת הניתוח היא ללא ספק אחת הפעולות המורכבות ביותר, המצריכה מומחיות רבה ודייקנות מלאה. בהתאם לכך, פעולת הניתוח כוללת

איך מתגרשים ברבנות? 

בין אם החלטתם יחד ובין אם אתם בסוף תהליך ארוך ומלא ויכוחים מרים, בין אם את מאבקי הרכוש והמשמורת ניהלתם בבית משפט לענייני משפחה או

מחלקת צוואות וירושות - משרד עו"ד רחל שחר
משרד עו"ד רחל שחר - מחלקת צוואות וירושות

משרד עו"ד רחל שחר – מחלקת צוואות וירושות עוסק בתחום דיני משפחה וירושה ונחשב למוביל בתחומו. המשרד מנהל תיקי משפחה רבים, בדיסקרטיות ואמינות מרבית.

צריכים סיוע וליווי משפטי?

עורכי דין מומלצים נוספים: